|
|
Ranking: Advanced Member
Membro desde: 1/10/2007 Mensagens: 3,674 Localização: Somewhere...over the sun!
|
[ana monteiro wrote:][wish wrote:]Musica do dia...ora deixa cá ver... Toranja...
"Não falei contigo com medo que os montes e vales que me achas caíssem a teus pés... Acredito e entendo que a estabilidade lógica de quem não quer explodir faça bem ao escudo que és...
Saudade é o ar que vou sugando e aceitando como fruto de Verão nos jardins do teu beijo... Mas sinto que sabes que sentes também que num dia maior serás trapézio sem rede a pairar sobre o mundo e tudo o que vejo...
É que hoje acordei e lembrei-me que sou mago feiticeiro Que a minha bola de cristal é folha de papel E nela te pinto nua, nua numa chama minha e tua. numa chama minha e tua.
Desconfio que ainda não reparaste que o teu destino foi inventado por gira-discos estragados aos quais te vais moldando... E todo o teu planeamento estratégico de sincronização do coração são leis como paredes e tetos cujos vidros vais pisando...
Anseio o dia em que acordares por cima de todos os teus números raízes quadradas de somas subtraídas sempre com a mesma solução... Podias deixar de fazer da vida um ciclo vicioso harmonioso ao teu gesto mimado e à palma da tua mão...
É que hoje acordei e lembrei-me que sou mago feiticeiro e a minha bola de cristal é folha de papel E nela te pinto nua, nua Numa chama minha e tua. Numa chama minha e tua.
Desculpa se te fiz fogo e noite sem pedir autorização por escrito ao sindicato dos Deuses... mas não fui eu que te escolhi. Desculpa se te usei como refúgio dos meus sentidos pedaço de silêncios perdidos que voltei a encontrar em ti...
É que hoje acordei e lembrei-me Que sou mago feiticeiro...
...E nela te pinto nua, nua Numa chama minha e tua. Numa chama minha e tua.
Ainda magoas alguém O tiro passou-me ao lado Ainda magoas alguém Se não te deste a ninguém magoaste alguém A mim... passou-me ao lado. A mim... passou-me ao lado." Gosto...é "fresquinha" e mto facil de cantarolar! O vocalista tb tem uma ao piano e a solo mto linda... Não leves a mal...mas a música que postaste não é nada "fresquinha"...para mim é até bastante forte. escrevi fresquinha pk acho que são palavras mto fortes e com um sentido de "és fresco, és..." Utiliza palavras de emoções, de amor, de atracção...enfim...e não quis dizer que é leve... 
Sara e Afonso.   A minha afilhada Feraraujo está com DPP para 30 de Agosto...mas acha que não chega lá! 
|
|
Membro desde: 1/26/2008 Mensagens: 4,745
|
gosto disso....
Prendas e ofertas Desde Molduras a Caixas de chá ou para as cápsulas Nespresso:
www.cordossentidos.blogspot.com
Artesanato Infantil
Placas de Porta, Caixas de Recordações, Porta Fraldas, Molduras:
www.pingosnobabete.blogspot.com
Antes anti-cristo estilosa que sapateira invejosa...
|
|
|
|
|
Membro desde: 10/10/2007 Mensagens: 417
|
"Vem Cá (Dá-me O Teu Mundo Outra Vez)" Vem cá da-me o teu mundo outra vez lembra-te daquilo que eu te dou e tu nao ves quando, nao estas, quando nao estas eu nao consigo perceber por favor, diz me a mim mudaste tanto, desde o dia em que eu te conheci parece facil esquecer mas so eu sei a dor sinto falta do teu abraço desse teu calor custa-me muito continuar sem pedir, um beijo de bom dia e a vontade de sorrir sair pra rua, e gritar que so te amo a ti ver-te na minha cama toda nua e sentir falar bem baixo ao teu ouvido sem te acordar dizer-te que es tudo, e que nunca te vou deixar fazer as juras de sangue, saliva ou suor contar-te a minha vida e entregar-te o meu amor eu juro nao, eu juro nao eu juro nao te vou deixar Refrão (2x) Vem cá da-me o teu mundo outra vez lembra-te daquilo que eu te dou e tu nao ves quando, nao estas, quando nao estas sera que vai ser tao dificil ter o teu olhar despir a tua voz e conseguir fazer-te amar pois o amor nao tem sentido nao tem explicaçao eu e tu, sempre fomos o meu into nesta divisao nao pode ser, nao posso acreditar estiveste aqui nao sei se foste por azar ou estava escrito assim nao sei se é normal olhar para tras, pensar que estas nao sei se é bem mal mas juro nao te vou deixar Refrão (4x) Vem cá da-me o teu mundo outra vez lembra-te daquilo que eu te dou e tu nao ves quando, nao estas, quando nao estas
Madrinha: Andreia Filipa e cssmartins Afilhada: msousa   
|
|
Membro desde: 3/30/2007 Mensagens: 530 Localização: Lisboa
|
Mais uma manhã cinzenta... I haven't really ever found a place that I call home I never stick around quite long enough to make it I apologize that once again I'm not in love But it's not as if I mind that your heart ain't exactly breaking It's just a thought, only a thought But if my life is for rent and I don't learn to buy Well I deserve nothing more than I get Cos nothing I have is truly mine I've always thought that I would love to live by the sea To travel the world alone and live my life more simply I have no idea what's happened to that dream Cos there's really nothing left here to stop me It's just a thought, only a thought But if my life is for rent and I don't learn to buy Well I deserve nothing more than I get Cos nothing I have is truly mine While my heart is a shield and I won't let it down While I am so afraid to fail so I won't even try Well how can I say I'm alive If my life is for rent... Descobrir as Mandalas...
|
|
|
Hoje de manhãzinha PIMBA: Melody day what have I done Now our hearts are locked up tight again And when I pray it's all begun Then your smile it melts away again Melody day where have you gone And the hope I had is dying And what we had has come undone Then your smile it melts away again Melody day what have I done Now our hearts are locked up tight again And when I pray it's all begun Then your smile it melts away again Tell them Tell them I always knew why So long So I would like to say goodbye Caribou - Melody Day
Artesanato Infantil
|
|
Membro desde: 2/21/2008 Mensagens: 750 Localização: Lisboa
|
A qualquer dia, A qualquer hora, Vou estoirar, pra sempre. Mas entretanto, enquanto tu duras, Tu poes-me tão quente. Já sei que hei-de arder na tua fogueira, mas será sempre, sempre à minha maneira. E as forças que me empurram E os murros que me esmurram Só é para lutar, À minha maneira (à minha maneira) À minha maneira Por essa estrada, Por esse caminho A noite, de sempre De queda em queda, Passo a passo, Vou andando, prá frente Já sei que hei-de arder na tua fogueira Mas será sempre, sempre à minha maneira E as forças que me empurram E os murros que me esmurram Só me farão lutar À minha maneira (à minha maneira) À minha maneira À minha maneiraaaaa À minha maneira! Xutos&Pontapés - À Minha Maneira

|
|
|
|
|
|
We care a lot about disasters, fires, floods and killer bees about Los Angeles falling in the sea about starvation and the food that Live Aid bought about disease, baby, Rock Hudson, Rock...Yeah! We care a lot about the gamblers and the pushers and the freaks about the people who live off the street about the welfare of all the boys and girls about you people cause we're out to save the world Yeah! And it's a dirty job but someone's got to do it! We care a lot about the Army, Navy, Air Force, and Marines about the NY, SF, and LAPD about you people, about your guns about the wars you're fighting gee, that looks like fun We care a lot about the Cabbage Patch, The Smurfs, and DMC about Madonna and we cop for Mr.T about the little things, the bigger things we top about you people, yeah, you bet we care a lot And it's a dirty job but someone's gotta do it.... Guess WHO ?? 
Artesanato Infantil
|
|
Membro desde: 11/5/2007 Mensagens: 314
|
Hoje para mim esta música é que está na ordem do dia, acordei a ouvi-la, e ouvi mais duas vezes durante o dia, agora não paro de cantarolar. Kt Tunstall- The other side of the world Over the sea and far away She's waiting like an Iceberg Waiting to change, But she's cold inside She wants to be like the water,
All the muscles tighten in her face Buries her soul in one embrace They're one and the same Just like water
Then the fire fades away But most of everyday Is full of tired excuses But it's too hard to say I wish it were simple But we give up easily You're close enough to see that You're.... the other side of the world to me
On comes the panic light Holding on with fingers and feelings alike But the time has come To move along...
Then the fire fades away But most of everyday Is full of tired excuses But it's too hard to say I wish it were simple But we give up easily You're close enough to see that You're.... the other side of the world
Can you help me? Can you let me go And can you still love me When you can't see me anymore
Then the fire fades away most of everyday Is full of tired excuses But it's too hard to say I wish it were simple But we give up easily You're close enough to see that You're.... the other side of the world Ohh.... the other side of the world You're.... the other side of the world To meAcho-a simplesmente perfeita, e para quem não conhece vá a : http://br.youtube.com/watch?v=FTiLET_dAro
Beijinhos a todos da mãe Filipa, da filhota Ema, e da feijoca ***     
|
|
Membro desde: 11/5/2007 Mensagens: 314
|
|
|
|
You have to do it running but you do everything that they ask you to cause you don’t mind seeing yourself in a picture as long as you look faraway, as long as you look removed showered and blue-blazered, fill yourself with quarters showered and blue-blazered, fill yourself with quarters You get mistaken for strangers by your own friends when you pass them at night under the silvery, silvery citibank lights arm in arm in arm and eyes and eyes glazing under oh you wouldn’t want an angel watching over surprise, surprise they wouldn’t wannna watch another uninnocent, elegant fall into the unmagnificent lives of adults Make up something to believe in your heart of hearts so you have something to wear on your sleeve of sleeves so you swear you just saw a feathery woman carry a blindfolded man through the trees showered and blue-blazered, fill yourself with quarters showered and blue-blazered, fill yourself with quarters You get mistaken for strangers by your own friends when you pass them at night under the silvery, silvery citibank lights arm in arm in arm and eyes and eyes glazing under oh you wouldn’t want an angel watching over surprise, surprise they wouldn’t wannna watch another uninnocent, elegant fall into the unmagnificent lives of adults You get mistaken for strangers by your own friends when you pass them at night under the silvery, silvery citibank lights arm in arm in arm and eyes and eyes glazing under oh you wouldn’t want an angel watching over surprise, surprise they wouldn’t wannna watch another uninnocent, elegant fall into the unmagnificent lives of adults The National - Mistaken For Strangers http://br.youtube.com/watch?v=HhA9ARZ6pjkqueria ir mas já esgotou         
Artesanato Infantil
|
|
|
Outra deles... The National- "Apartment Story" Be still for a second while I try and try to pin your flowers on Can you carry my drink I have everything else I can tie my tie all by myself I’m getting tied, I’m forgetting why Oh we’re so disarming darling, everything we did believe is diving diving diving diving off the balcony Tired and wired we ruin too easy sleep in our clothes and wait for winter to leave Hold ourselves together with our arms around the stereo for hours While it sings to itself or whatever it does when it sings to itself of its long lost loves I’m getting tied, I’m forgetting why Tired and wired we ruin too easy sleep in our clothes and wait for winter to leave but I’ll be with you behind the couch when they come on a different day just like this one We’ll stay inside til somebody finds us do whatever the TV tells us stay inside our rosy-minded fuzz for days We’ll stay inside til somebody finds us do whatever the TV tells us stay inside our rosy-minded fuzz so worry not all things are well we’ll be alright we have our looks and perfume stay inside til somebody finds us do whatever the TV tells us stay inside our rosy-minded fuzz so worry not all things are well we’ll be alright we have our looks and perfume on http://br.youtube.com/watch?v=RnI28bdZylM&feature=relatedvou chorar baba e ranhoooooo.... nuuummm tenho billhhheeettteeeesssss
Artesanato Infantil
|
|
Membro desde: 4/1/2008 Mensagens: 3,095 Localização: Aveiro
|
Vi David Fonseca no Domingo, na Queima das Fitas, no Porto. Adorei, foi sem dúvida um estrondo!!! Deixo aqui hoje " Only Pain is Real", do tempo dos Silence 4... « You don't have to tell me what you came for (yes I want it, I don't want it) Your eyes are beaming cirles on the floor (yes I want it, I don't want it) Your tongue like acid it burns my skin (yes I want it, no I don't want it no) I'm so defenseless from...
The lust, it fills my soul with screams But when it stops, it kills, it makes me weak What do you want from me? Inside, only pain is real
Isn't this room smaller than before? (yes I want it, I don't want it) Are we closer or are we just bored? (yes I want it, I don't want it) The lack of oxygen makes my head spin (yes I want it, no I don't want it no) And just for a moment...
The love I feel so close, so real But then it's not, I die, I raped, I'm chilled What do you want from me? you can't, I shake, I come, Burn...
All I want it's not what I want All you want it's never what I need Still I tried, like a perfect mirror I do what I see fit All you want is all I give, all is right Inside, only pain is real.»
Flor de Lótus    http://www.youtube.com/watch?v=44MI1ClSHUY
|
|
Membro desde: 4/1/2008 Mensagens: 3,095 Localização: Aveiro
|
Logo de seguida, foi a vez de actuar Jorge Palma!!! Esteve ao rubro o homem!!! Quando eu imaginava que os cantores bebiam água para não secar a garganta, toca ele de "mamar" umas quantas Super Bock!!! "Escuridão (Vai por mim)"«Não estou com grande disposição P'ra outra enorme discussão Tu dizes que agora é de vez Fico a pensar nos porquês Nós ambos temos opiniões Fraquezas nos corações As lágrimas cheias de sal Não lavam o nosso mal
E eu só quero ver-te rir feliz Dar cambalhotas no lençol Mas torces o nariz e lá se vai o sol
Dizes vermelho, respondo azul Se vou para norte, vais para sul Mas tenho de te convencer Que, às vezes, também posso...
Ter razão! Também mereço ter razão Vai por mim Sou capaz de te mostrar a luz E depois regressamos os dois À escuridão
Se eu telefono, estás a falar Ou pensas que é p'ra resmungar Mas quando queres saber de mim Transformas-te em querubim Quero ir para a cama e tu queres sair Se quero beijos, queres dormir Se te apetece conversar Estou numa de meditar
E tu só queres ver-me rir feliz Dar cambalhotas no lençol Mas torço o meu nariz e lá se vai o sol
Dizes que sou chato e rezingão Se digo sim, tu dizes não Como é que te vou convencer Que, às vezes, também podes...
(escuridão)
Ter razão! Também mereces ter razão Vai por mim És capaz de me mostrar a luz E depois regressamos os dois À escuridão
Atenção! Os dois podemos ter razão Vai por mim Há momentos em que se faz luz E depois regressamos os dois À escuridão!»
Flor de Lótus    http://www.youtube.com/watch?v=44MI1ClSHUY
|
|
|
 SEXBOM "Spy on me baby use satellite Infrared to see me move through the night Aim gonna fire shoot me right I'm gonna like the way you fight Now you found the secret code I use to wash away my lonely blues So I can't deny or lie cause you're the only one to make me fly. Chorus: Sexbomb Sexbomb you're a Sexbomb You can give it to me, when I need to come along Sexbomb sexbomb you're my sexbomb And baby you can turn me on. No don't get me wrong ain't gonna do you no harm (no) This bomb's made for lovin' and you can shoot it far I'm your main target come and help me ignite Love struck holding you tight. Make me explode although you know the route to go to sex me slow And yes, I must react to claims of those who say that you are not all that. 2x Chorus: (Break) You can give me more and more counting up the score You can turn me upside down and inside out You can make me feel the real deal And I can give it to you any time because you're mine Chorus: Sexbomb Sexbomb you're a Sexbomb You can give it to me, when I need to come along Sexbomb Sexbomb you're my Sexbomb And baby you can turn me on."
Sara e Afonso.   A minha afilhada Feraraujo está com DPP para 30 de Agosto...mas acha que não chega lá! 
|
|
Membro desde: 11/6/2006 Mensagens: 435 Localização: Porto
|
Bom dia... A de hoje... Se a chama chega, E ninguém chega à chama Do que vale arder? Se o barco parte sem velas, De que serve a maré?
Não se mostra o trajecto A quem parte para se perder Não se dá boleia A quem precisa de ir a pé
E é como quando pensas que estás a chegar E não deste um passo
Onde eu estou, nada mais pode crescer Eu sou assim, uma fénix a arder São só os meus erros, é toda a minha culpa E é todo o meu cansaço
Hoje até o ar anda cansado Preciso de um enigma P'ra pôr fim ao propor Não sei o que me deu, não costumo estar assim Desco a rua que passa, rente à boca do mundo
Sinto a vida que passa E os rumores que circulam na boca do mundo
Onde eu estou, nada mais pode crescer Eu sou assim, uma fénix a arder São só os meus erros, é toda a minha culpa E é tudo o que faço E é todo o meu cansaço
Por fim, por fim...
Onde eu estou, nada mais pode crescer Eu sou assim, uma fénix a arder
Onde eu estou, nada mais pode crescer Eu sou assim, uma fénix a arder São só os meus erros, é toda a minha culpa É tudo o que faço E é todo o meu cansaço
E é tudo o que faço E é todo o meu cansaço
Por fim, por fim...
Sinto a vida que passa Na boca do mundo, não se sabe quem é quem... Mas se puderem ouçam... http://br.youtube.com/watch?v=8OOmXhKVsYABeijinhos... Ana Monteiro
|
|
Membro desde: 11/6/2006 Mensagens: 435 Localização: Porto
|
Mais uma... Sabe bem ter-te por perto Sabe bem tudo tão certo Sabe bem quando te espero Sabe bem beber quem quero
Quase que não chegava A tempo de me deliciar Quase que não chegava A horas de te abraçar Quase que não recebia A prenda prometida Quase que não devia Existir tal companhia
Não me lembras o céu Nem nada que se pareça Não me lembras a lua Nem nada que se escureça Se um dia me sinto nua Tomara que a terra estremeça Que a minha boca na tua Eu confesso não sai da cabeça
Se um beijo é quase perfeito Perdidos num rio sem leito Que dirá se o tempo nos der O tempo a que temos direito
Se um dia um anjo fizer A seta bater-te no peito Se um dia o diabo quiser Faremos o crime perfeito http://br.youtube.com/watch?v=7V0Da6HYdA8Beijinhos........
|
|
|
"Tonight your soul sleeps, but one day you will feel real pain, maybe then you will see me as I am, A fragile wreck on a storm of emotion" Countless times I trusted you, I let you back in, Knowing... Yearning... you know I should have run... but I stayed Maybe I always knew, My fragile dreams would be broken for you. Today I introduced myself, To my own feelings, In silent agony, after all these years, They spoke to me... after all these years Maybe I always knew... Anathema - Fragile Dreams A quem quiser e puder: http://www.youtube.com/watch?v=9es2r7fs7t4&feature=related
Artesanato Infantil
|
|
Membro desde: 3/30/2007 Mensagens: 530 Localização: Lisboa
|
When I wake up yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who wakes up next to you When I go out yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who goes along with you If I get drunk yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man who gets drunk next to you And if I haver yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's havering to you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who walked 1000 miles To fall down at your door When I'm working yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's working hard for you And when the money comes in for the work I'll do I'll pass almost every penny on to you When I come home yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who comes back home to you And if I grow old well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's growing old with you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who walked 1000 miles To fall down at your door When I'm lonely yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man whose lonely without you When I'm dreaming yes I know I'm gonna dream Dream about the time when I'm with you. But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who walked 1000 miles To fall down at your door the 'ol Proclaimers  Descobrir as Mandalas...
|
|
|
Guest |